26 Ağustos 2010 Perşembe

1-2-3 ve Başlaa

 An itibariyle blog yazmaya başlamış bulunmaktayım.Şuan kafamda ne yazacağıma yönelik en ufak bir ışıltı yok.Ne yazarım,ne paylaşırım bilemem ama herhalde o anki haliyeti ruhiyeme göre değişçek.Aslında  blok yazmaya hiç mi hiç niyetim yoktu ben twitterımdaki 140 karakterle haşır neşir olan bir kişiliktim.Zaten öyle mensur yazan biride değilim.Burdan sevgili Hazal'ın yanaklarını sıkaraktan teşekkür ediyorum ki kanıma girip bana bloğu açtı.Bende onun edebi kişiliğine ve yorumlarına güvendiğimden aç yavvv bide ben karalayım iki üç bir şey dedim.Zormuş ama yok başlık yok adres yok şifre yok  düzen....ama  en  çok  sanırsam  adı  sevdim: ''takarik''.yani düşündük taşındık ne olabilir diye sonunda Hazal takarik olabilir dedi.He bilmeyenler için  söyleyeyim   bu  kelimeyi  genelde  annem  sevmediği  ya  da  işe  yaramayan  insanlar  için  kullanır  ki  ordan  esinlenip koyduk.hem Bursa argosunda da var bu kelime severk kullanıyoruzz bizde:)Artık zamanla yazmaya alışırsam ve eğer ki siz de beni okursanız gül gibi geçinip gideriz be sevgili blogsever camiası.Bindik bir alamete gidiyozz kıyametee diyerekten ve de size layık olmaya çalışacağımı belirttikten sonra gidip sofrayı hazırlayabilirim herhalde...

1 yorum:

  1. haydi hayırlı uğurlu olsun annecim benden sana bi nazar boncuğu:)

    YanıtlaSil