2 Kasım 2010 Salı

Vize Öncesi Genel Değerlendirme;

   Vizelerin başlamasına saatler kaldı sayın okurlar ama ben de ne istek var ne de çalışma azmi.Hiç moda girmiş durumda değilim.Oysaki,özellikle de bu dönem dersler gayet baba yani.Hafife almamak gerek ama;ben de ciddiye alacak heves yok.Artık sıçtın mavisiyle haşır neşir olup,ders çalışmamak için saçma salak çarelere başvururum.Mesela;birden evi viledayla silmek gerekebilir ya da lavaboyu,küveti ovmak gerekebilir.Sonracığıma tırnaklara,saçlara ,ellere bakım yapılır.Tekrar tekrar bilgisayardaki fotoğraflara bakılır...Bu böyle uzar gider.Saate baktığında yumurta kapıya çoktan dayanmış.Yavaş yavaş çanlar kimin için çalıyor moduna girmeye başlamışsındır.Artık gerisi Allah'a kalmış deyip bir iki tekrar yapıp yatarsın.Ama işte bazen  böyle yapıpta sınavında iyi geçerse ohhh değmesin kimse keyfime.Bakalım artık yapacağız bir şeyler olmadı finallere erteleriz umutlarımızı.
   Kütahya'dan da sıkıldım.Bir an önce gidesim var Bursa'ya.Artık üstüme üstüme gelmeye başladı.Havası zaten kötü azot fabrikası yüzünden ama;manevi olarakta beni boğuyor.Nefes alasım gelmiyor anacım.Okulun bitmesini bekliyorum hayatımı şekillendirmek için.Nedense burda kursa bile gitmek içimden gelmiyor.Tamam bölümümden,arkadaşlarımdan,ortamımdan çok memnunum ama bir şekilde hayatımı normal seyrinde geçirmeme fırsat vermiyor ya da ben verdirmiyorum.Böyle garip bir şey işte.Artık okul bitince yapmak istediğim şeyleri gerçekleştirmek için çaba sarf edeceğim.Bunlardan en önemliside ''dil öğrenmek''.Kafama koydum ailemde desteklerse yurtdışına çıkıp en azından belli bir süre kalıp dilimi geliştireceğim.Bu ingilizce olur ya da italyanca olur tam olarak bilemiyorum ama çok istiyorum.Tabi hayat nereye sürükler bilemem ama en azından istemem yeterli şimdilik...
  Sıkıldım diyorum ya; Bursa'ya gidince kızlarada söyledim bir şeyler yapalım özleştik hem dedim.Onlarda tamam sen gel bekliyoruz, dediler.Bayram tatilide 9 gün bir şeye benzeyecek en azından.Abimde gelecek İstanbul'dan.Ona da  bayramın son iki günü biyerlere gidelim, dedim.Güzel fikir neden olmasın dedi.Bakalım araştıracağız olmadı gidip bir şehri dolaşıp döneriz.Tatilim güzel geçecek gibi.Tabi tatilimin güzel geçmesinin ilk şartı vizelerimin güzel geçmesi nokta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder