14 Ekim 2010 Perşembe

Kütahya'dan Bildiriyorum;

    Şuan saate bakıyorum 05.03.Dışarda yağmur hüngür hüngür yağmakta.Aldım elime laptopumu fark ettim ki bu kadar sorumsuzluk olmaz.İyki blog açtık arada yazarız diye ama bu kadar ara fazla geldi.Hazal'ın da yaz artık serzenişiyle bir şeyler yazayım dedim.
  Şuan Kütahya'dan bildiriyorum efendim.Evime de yerleştim.Gerçi bayağ sorun yaşadık evcek.Bu ev sahipleri nasıl bir popülasyondur arkadaş insanın sabrını sınamakta üstlerine yok.Evde biz oturmuyoduk bir ara hamam böceklerine misafirliğe geliyorduk resmen.Oysaki ne de güzel yerleştirmiştik mutfağımızı,özenmiştikte ama onlar bizimle alay edercesine,bize ordan sinsice gülercesine pat diye ortaya çıktılar.İki kuruş mutluluğumuzu mahvettiler.Sonra o ev sahibiyle bir sürü kavga,her yere bolca ilaç,dolapları söküp çamaşır sularıyla silip tekrar yerine takma gibi işlemlerden sonra huzurumuza kavuşabildik.Şimdi her şey yolunda görünüyor.Evimiz merkezde olması sebebiyle de bolca arkadaş gelmekte.Bunlar birbirinden alakasız tipler olmasına karşın tek ortak paydada birleşebiliyorlar nedense.Ortak paydada karışık çerez :) Her gelen getirmek zorunda mı yahu.Evde yığın oluşmuş durumda.Artık bir şekilde onları bitireceğiz.Bir yandan da dersler ışık hızıyla ilerlemekte.Hocalar da ayrı bir tantana zaten.Bende gereken önemi verdiğimi düşünüyorum ya hayırlsıı bakalım.Hem bu sene farklı şeylerede yönelmeliyim diye düşünüyorum.Bakalım kafamda birkaç plan var.En azından gezelim görelim yapayım,kitap okumaktan gözlerim ağırsın,bolca film izleyeyim,insanlarla toplanıp beyin fırtınası yapayım istiyorum.Yoksa Kütahta gibi küçücük ve içine kapanık bir şehirde başka aktiviteler yapmak neredeyse imkansız.Herkes bir şekilde kendini eğlemek zorunda ben de öyle yapmaya çalışıyorum.Daha iki sene buralardayım.Hayat ne tarafa sürer bilmem bu gönlü ama iki seneden fazla buralarda süründürmesin beni:)Ha bu arada aklmada gelmişken yüksek lisans olayına bayağ şartladım ya da yurtdışına.İkisinden birisini kesinlikle kafama koydum.Tabiki ikiside olursa şamda kayısı.Asla hayır demem balıklama atlarım.Şu okul bitsin de ona göre şekillenir her şey diye düşünüyorum.Zaten evliliktir,çocuktur,mutlu sıcak yuvadır...Bunlar hala bana masal gibi geldiğinden o kısımla hiç ilgilenmiyorum bile.Zaten çok saçma nasıl olsa zamanı gelince hepimiz evetttt deyip imzayı basacağız.İşte şimdilik kafamda olaylar böyle şekilleniyor yarın nasıl olur bilmem.Rotamın şuanlık kısmı Bursa'dan Kütahya'ya çevrilmiş durumda.2 sene sonra nereye çevrilir bilinmez.Belki İtalya belki İngiltere.Hiç belli olmaz belki de Hindistan'a.Ne de güzel olur aslında.Ay çok mu şey istiyorum ne.Kütahya'dan bildireceklerim bu kadar sevgili blog okurları bir sonraki yazımda buluşuncaya dek sağlıkla ve esenlikle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder