20 Aralık 2012 Perşembe

MUTLULUKLAR LAR LAR...:)
-Kar şimdi lapa lapa yağıyor ya millet gene coştu.Hiç ara vermeden kar fotoğrafları paylaşıyorlar.Tamam ben de bayılırım kara ama onun yerine soğuk kış günlerinde daha iyi gidecek bir şey paylaşacağım:''ÇİN ÇAYI''.Abimin Çinli müşterisi taa oralardan almış getirmiş.Valla biz ailecek bayıldık,severek içiyoruz.Size de alın derim elinize bir kitap,oturun pencerenin kenarına,çin çayı eşliğinde kitabınızı okuyun:)

-Hazal az önce hemen fizyi aç dedi.Hemen açtım baktım ve çok gitmek isteyipte gidemediğimiz Bülent Ortaçgil ve Kadın Sesi Değmiş Şarkılar konserini canlı veriyor.Ve Hazalcığımla mest olarak dinliyoruz an itibariyle.Ayrı ayrı çok sevdiğim bu muhteşem 4 sesi beraber dinlemek ayrı bir zevk benim için.Gecemi güzelleştirdi be resmen:)
-He bir de bu aralar verdiğim 3 kilonun mutluluğunu yaşamakla meşgulüm.Geçen haftalarda almış başımı gitmiştim.Yemek görünce saldırırcasına yiyordum Ve artık saçmalamamam gerektiğini anlayıp kendimi dizginledim ve sonuç gayet beni tatmin etti.Rahatladım,hafifledim,kendimi iyi hissettim en önemlisi mutlu oldum ben :)

-Gezince de mutlu oldum ben.Geçen haftasonu İstanbula abimin yanına zıpladım.Sonra ordan beraber Edirne'ye zıpladık sevdiceğinin yanına.Selimiye ve Eski Cami,Karaağaç,Lozan Anıtı,Tabyalar'ı gezdik,ciğer yedik,kedi sevdik,çok tatlı insanlarla tanıştık,güldük.İstanbula döner dönmez Dünya Kısa Kulvar Yüzme Şampiyonasına gittik.Canlı kanlı izledik bütün sporcuları.Kısa kulvar olduğundan çok çekişmeli mücadeleler değildi hatta sıkıcı bile denilebilirdi ama genel itibariyle izlenilebilir düzeydeydi.En azından ben kendimi şanslı sayıyorum kimbilir ne zaman yapılır böyle bir organizasyon:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder